Sluit aan bij Dialoog in Actie op de maatschappelijke dag van NextGen Amsterdam!
Op 31 mei sluit Dialoog in Actie aan bij de maatschappelijke dag van NextGen Amsterdam. Tijdens deze jubileumeditie staan sport, ontmoeting en verbinding centraal.
Bij de DiA-stand gaan bezoekers met elkaar in gesprek aan de hand van dialoogkaartjes over thema’s als mentale gezondheid, veerkrachtige buurt, gezondheid & welzijn en ook over jong en oud verbinden. Een inspirerende dag waarop Amsterdammers van alle leeftijden elkaar kunnen ontmoeten, sporten en ervaringen delen.
Kom gezellig met ons in gesprek en/of kom lekker sporten!
Je kunt zonder aanmelding langskomen. We maken er samen een leuke middag van.
Locatie: Olympisch Stadion
Zondag 31 mei | 10.00 – 16.00 uur
Toegang gratis